Bestel nu

Selecteer de valuta van uw Travel Card

USD

CAD

Best Western Travel Card

Met dit geschenk komt u nog eens ergens! Met de Best Western Travel Card reist u naar meer dan 100 landen over de hele wereld! De Travel Card kan wereldwijd in elk Best Western hotelmerk worden gebruikt, is verkrijgbaar als zowel een plastic als een digitale cadeaukaart en kan worden gekocht in verschillende valuta (USD, CAD of EUR).

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is de Best Western Travel Card®?

De Best Western Travel Card is een prepaid-cadeaubon die kan worden opgeladen met één van de drie verschillende valuta's (Amerikaanse dollar, Canadese Dollar en Euro). Een Travel Card kan worden gebruikt om te betalen voor logieskosten (dat wil zeggen kosten voor overnachting en eventuele van toepassing zijnde belastingen). Het accepteren van Travel Cards voor andere diensten dan logieskosten is ter beoordeling van het individuele hotel.

Met wie kan ik contact opnemen voor de klantenservice van Travel Card?

Neem voor assistentie contact op met de klantenservice van Best Western op:

0800 022 14 55 vanuit Nederland

0800 16 776 vanuit België

++ 800 22 73 28 85 binnen Europa en de meeste andere landen

1-877-CARD-2TVL (227-3288) vanuit de Verenigde Staten, Canada, Mexico of het Caraïbisch gebied

1 800 232885 vanuit Australië

0800 237 893 vanuit Nieuw Zeeland

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden voor de Travel Card vinden?

De algemene voorwaarden zijn te vinden op www.travelcard.bestwestern.com

Welke valuta kunnen op de Travel Card worden geladen?

  • CAD - Canadese dollar
  • EUR - Euro
  • USD - Amerikaanse dollar

Kan ik een Travel Card gebruiken die is geladen met een andere valuta dan de lokale valuta van het hotel?

Ja. U kunt de Travel Card wereldwijd inwisselen bij alle hotels van het merk Best Western. Het maakt niet uit welke valuta op de kaart is geladen. Het ingekochte bedrag wordt automatisch omgezet in de lokale valuta.

Wie kan de Travel Card gebruiken?

Iedereen. De Travel Card kan worden gekocht voor persoonlijk gebruik, bedrijfsreizen of incentives voor werknemers. Het is een ideaal geschenk voor familie of vrienden voor speciale gelegenheden. De Travel Card is niet gepersonaliseerd.

Zijn Travel Cards overdraagbaar?

Ja. Eenmaal gekocht, kunnen Travel Cards aan iedereen worden gegeven en gebruikt, afhankelijk van de geldende wetgeving en het beleid van elk hotel (bijvoorbeeld leeftijdsgrenzen).

Vervallen Travel Cards?

Aangekochte Travel Cards tegen de betaling van de werkelijke waarde van de Travel Card verlopen niet. Travel Cards als promotionele prijzen of loyaliteitsprijzen of voor andere promotionele doeleinden kunnen een vervaldatum bevatten.

Waar kan de Travel Card worden gebruikt?

De Travel Card kan alle Best Western hotelmerken worden gebruikt voor de van hotelkosten (d.w.z. logieskosten en toepasselijke belastingen). De acceptatie van de Travel Card voor andere diensten dan de kosten van logies (bv. restaurant/ontbijt) is ter beoordeling van het hotel.

Hoe gebruikt iemand de Travel Card?

Bij het inchecken geeft een gast alleen de Travel Card, persoonlijke creditcard of andere vorm van betalingsgarantie en een geldig identiteitsbewijs. Het totale bedrag van de kosten wordt verminderd met het bedrag dat op de Travel Card beschikbaar is.

Kunnen Best Western Rewards®-punten of airline punten worden verdiend voor verblijven die zijn gekocht met Travel Cards?

Ja, punten of airline punten kunnen worden gespaard door Best Western Rewards-leden die gekwalificeerde overnachtingen doen i.c.m. met een Travel Card.

Kan de Travel Card worden gebruikt als een vorm van reserveringsgarantie?

Nee. De Travel Card mag niet worden gebruikt als een vorm van reserveringsgarantie. Een creditcard is nodig om een ​​kamer te garanderen;  het annuleringsbeleid en het niet-opdagen (no-show) beleid van het hotel zijn van toepassing.

Zijn reserveringen vooraf vereist?

Vooraf reserveren is niet vereist.

Hoe houd ik mijn Travel Card-saldo bij?

Ga naar www.travelcard.bestwestern.com om het saldo op uw Travel Card te bekijken of bel:

0800 022 14 55 vanuit Nederland

0800 16 776 vanuit België

++ 800 22 73 28 85 binnen Europa en de meeste andere landen

1-877-CARD-2TVL (227-3288) vanuit de Verenigde Staten, Canada, Mexico of het Caraïbisch gebied

1 800 232885 vanuit Australië

0800 237 893 vanuit Nieuw Zeeland

Kan de Travel Card opnieuw worden geladen?

Ja. De Travel Card is een herlaadbare cadeaubon.

Waar kan ik mijn Travel Card opnieuw laden?

Travel Cards kunnen opnieuw worden geladen bij Best Western hotelmerken wereldwijd, online op travelcard.bestwestern.com en via deelnemende reisprofessionals.

Kan een gast het verschil betalen als hij of zij niet genoeg waarde over heeft op de Travel Card?

Ja. Als de totale aanschafwaarde hoger is dan het bedrag van de Travel Card, kan het verschil worden betaald met andere betaalmethoden, zoals een creditcard.

Wat als een Travel Card verloren, gestolen of vernietigd is?

Travel Cards hebben geen waarde totdat ze geactiveerd zijn. Travel Cards zijn niet herbruikbaar, inwisselbaar voor contant geld en mogen niet worden doorverkocht of voor waarde worden overgedragen, behalve indien wettelijk vereist. Verloren, gestolen of beschadigde Travel Cards worden niet geannuleerd of vervangen. Onrechtmatige doorverkoop of poging tot wederverkoop is grond voor inbeslagname en annulering zonder compensatie.

Hoe kan iemand een Travel Card kopen?

Travel Cards kunnen worden gekocht bij de deelnemende Best Western hotelmerken wereldwijd, online op travelcard.bestwestern.com en via deelnemende reisprofessionals.

Hoe wordt de Travel Card afgeleverd?

Travel Cards kunnen per e-mail, post of bezorgdienst worden verzonden.

Zijn er verzend- en administratiekosten?

Ja, verzend- en administratiekosten zijn afhankelijk van de verzendvoorkeur.

Ik heb het verkeerde ontwerp gekozen voor de Travel Card die ik heb gekocht. Mag ik het ontwerp wijzigen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om het gekozen ontwerp na de aankoop te wijzigen.

Verstuurt u naar postbussen?

Ja, Travel Card kan worden verzonden naar postbussen.

Ik had problemen met het aankoopproces, waar kan ik hulp krijgen?

In geval van problemen tijdens het aankoopproces kunt u assistentie krijgen door Travel Card Customer Care te bellen naar:

0800 022 14 55 vanuit Nederland

0800 16 776 vanuit België

++ 800 22 73 28 85 binnen Europa en de meeste andere landen

1-877-CARD-2TVL (227-3288) vanuit de Verenigde Staten, Canada, Mexico of het Caraïbisch gebied

1 800 232885 vanuit Australië

0800 237 893 vanuit Nieuw Zeeland

++ 800 22 73 28 85 met Europa en de meeste andere landen of via e-mail Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.


VOORWAARDEN

  1. Algemene voorwaarden
  • De Best Western Travel Card® wordt hierin de "Travel Card" genoemd of, gezamenlijk, als "Travel Cards".
  • Travel Cards zijn opgeslagen waardekaarten en bevatten valuta's.
  • Travel Cards worden uitgegeven in de vorm van een elektronische kaart met fysieke kaarten of, in sommige omstandigheden en op sommige locaties, digitaal afdrukbaar formaat.
  • Gasten moeten het plastic, elektronische of digitale afdrukbare formaat van de Travel Card in hun bezit hebben om de waarde van de kaart te ontvangen.
  • Uitgegeven Travel Cards die zijn aangekocht tegen de werkelijke waarde van de Travel Card hebben geen vervaldatum.
  • Travel Cards die worden verstrekt als promotionele beloningen of anderszins voor promotiedoeleinden kunnen een vervaldatum hebben.
  • Travel Cards hebben geen waarde totdat ze geactiveerd zijn. Travel Cards zijn niet herbruikbaar, terugbetaalbaar of inwisselbaar voor contant geld en mogen niet worden doorverkocht of voor waarde worden overgedragen, behalve indien wettelijk vereist. Verloren, gestolen of beschadigde Travel Cards worden niet geannuleerd of vervangen zonder kaartnummer en aankoopbewijs. Onrechtmatige doorverkoop of poging tot wederverkoop is grond voor inbeslagname en annulering zonder compensatie.
  • Behalve waar dit wettelijk verboden is, behoudt Best Western zich het recht voor om een ​​Travel Card die per abuis is uitgegeven in een onjuiste denominatie of die is uitgegeven of aanbesteed, direct of indirect, in verband met frauduleuze acties of in verband daarmee, te weigeren, te deactiveren, af te wijzen of aan te houden, bij overtreding van deze algemene voorwaarden.
  • Travel Cards die zijn gekocht of geruild van andere bronnen dan Best Western gelicentieerde leveranciers ("Unlicensed Vendors") zijn niet geldig of verzilverbaar. Best Western is niet verantwoordelijk voor het respecteren van een Travel Card die is gekocht bij een aanbieder zonder licentie. Travel Cards mogen niet door een ongelicentieerde uitgever of persoon worden doorverkocht, op straffe van verval. Als de Travel Card is gekocht via een ongelicentieerde uitgever, behoudt Best Western zich het recht voor om aanvullende kaartinformatie te weigeren. Neem contact op met Best Western op 0800 022 14 55 (vanuit Nederland) voor een lijst met verkopers met een Best Western-licentie vóór de aankoop.
  • Om u tegen fraude te beschermen, raden wij consumenten aan geen Travel Cards te kopen bij ongelicentieerde verkopers.
  • Geen enkele persoon of entiteit mag meer dan $ 10.000 aan Travel Cards kopen binnen een periode van 24 uur.
  • Travel Cards kunnen niet worden toegepast op vooraf betaalde reserveringen.
  1. Travel Card
  • Travel Cards kunnen worden gekocht bij de deelnemende Best Western hotels wereldwijd, online op www.travelcard.bestwestern.com en via deelnemende reisprofessionals. Travel Cards kunnen worden gebruikt voor de logieskosten van een Best Western hotel (d.w.z. kamertariefkosten en toepasselijke belastingen). De acceptatie van de Travel Card voor andere diensten dan de hotelkosten is ter beoordeling van het individuele hotel.
  • Travel Cards die zijn gekocht via www.travelcard.bestwestern.com kunnen online worden geladen op www.travelcard.bestwestern.com of bij deelnemende Best Western-merkhotels wereldwijd.
  • Travel Cards zijn te koop in de volgende valuta: Amerikaanse dollar, Canadese dollar en de euro.
  • De koper is verantwoordelijk voor het verstrekken van een correct postadres en e-mailadres. Best Western is niet verantwoordelijk voor de bezorging van een Travel Card op een onjuist maar leverbaar adres of een niet-bestaand adres dat door de koper wordt verstrekt.
  1. Een Travel Card kopen via www.travelcard.bestwestern.com
  • Als een koper een creditcard (bijv. American Express, MasterCard, etc.) gebruikt om een ​​Travel Card in een andere valuta dan USD te kopen, moet die valuta worden omgezet in USD en kunnen er conversiekosten in rekening worden gebracht. Vergoeding(en) onderhevig aan de geldende wisselkoersen. Neem contact op met uw creditcardprovider voor meer informatie.
  • Er kunnen kosten voor internationale creditcardtransacties verschijnen, afhankelijk van de diensten die worden geleverd door de lokale bank van de koper. Raadpleeg uw creditcardaanbieder voor specifieke details met betrekking tot toepasselijke internationale tarieven.
  1. Gebruik van de Travel Card in een Best Western-hotel
  • Bij het inchecken dient u de Travel Card en een persoonlijke creditcard of andere vorm van betalingsgarantie te tonen.
  • Best Western behoudt zich het recht voor om vooraf een vorm van borg te vragen voor uitgaven die niet zijn gedekt door de Travel Card. Travel Cards kunnen niet worden gebruikt als een aanbetaling of een garantie voor kamerreserveringen.
  • De beschikbare waarde op de kaart wordt verlaagd met de totale kosten. Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om de waarde van zijn Travel Card bij te houden. Travel Card saldi kunnen online worden bekeken op www.travelcard.bestwestern.com. Het saldo kan ook worden gecontroleerd door de Travel Card Customer Service te bellen (zie contactgegevens hieronder).
  1. Contactgegevens
  • 0800 022 14 55 vanuit Nederland
  • 0800 16 776 vanuit België
  • ++ 800 22 73 28 85 binnen Europa en de meeste andere landen
  • 1-877-CARD-2TVL (227-3288) vanuit de Verenigde Staten, Canada, Mexico of het Caraïbisch gebied
  • 1 800 232885 vanuit Australië
  • 0800 237 893 vanuit Nieuw Zeeland

Best Western Travel Cards die wereldwijd worden besteld, worden uitgegeven in Arizona, VS. De wetten van de staat Arizona, VS, zijn van toepassing op alle algemene voorwaarden van de Best Western Travel Cards die zijn uitgegeven in Arizona, VS. Elke Travel Card is onderworpen aan de algemene voorwaarden gepubliceerd op www.travelcard.bestwestern.com. Algemene voorwaarden kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Voorwaarden zijn ongeldig waar dit wettelijk verboden is. © 2018 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Menu [NL-BE]

 Nederlands ( BE )
Menu