Als u uw Best Western Rewards®-kaart of lidmaatschapsnummer hebt opgegeven tijdens uw verblijf in een Best Western hotel, wacht dan minstens 7 dagen voor de punten of Airline/Partner Rewards op uw account zijn bijgeschreven.
Als er meer dan 7 dagen zijn verstreken sinds uw vertrekdatum en punten of Airline/Partner Rewards zijn niet op uw account bijgeschreven, log dan in op uw account en vul een Missing Points or Airline/Partner Rewards-verzoek in. U krijgt dan hulp bij het bijschrijven van dat verblijf.
Verblijven ouder dan 6 maanden kunnen niet worden herzien voor punten of airline/partnerbeloningen.
Best Western heeft alleen informatie in het bestand over reserveringen die zijn gemaakt via www.bestwestern.com of een van onze wereldwijde reserveringsnummers. Vul het onderstaande formulier in om punten te krijgen voor deze verblijven.
Als uw hotelverblijf op een andere manier tot stand is gekomen, mail of fax dan een kopie van dit ingevulde formulier (inclusief uw lidmaatschapsnummer) en een kopie van uw gespecificeerde hotelrekening naar:
Best Western Rewards Punten Desk
P.O. Box 42007 Phoenix, AZ 85080-2007 Fax: 623-780-6988
Inwoners van de VS, Canada en het Caribisch gebied kunnen contact opnemen met de klantenservice van Best Western Rewards© op 800-237-8483. Als u buiten de VS, Canada of het Caribisch gebied woont, kunt u contact opnemen met een van de kantoren wereldwijd.
Let op: alle berichten die een URL bevatten in een veld waarvoor geen URL vereist is, worden genegeerd en niet afgeleverd.