Business Advantage®

Best Western Business Advantage

bestwestern business advantage

 

 

Meer informatie

Voor meer informatie over het Best Western Business Advantage®-programma neemt u contact op via:

Email: Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.
Telefoon: +31 (0)33-469-70-75

 

 

Best Western Business Advantage® biedt extra voordeel voor de eigenaar of boeker van kleine tot middelgrote organisaties (KMO). Naast voordeel op de kamerprijzen in alle Best Western hotels wereldwijd spaart u samen met uw medewerkers voor geschenken en gratis overnachtingen in ons loyaliteitsprogramma Best Western Rewards ®.

 

Voordelen als Best Western Business Advantage®-lid

Speciaal tarief

  • Gekwalificeerde bedrijven ontvangen 10% korting bij alle Best Western Hotels & Resorts wereldwijd.
  • Boekingen dienen gemaakt te worden via de Best Western websites of het reserveringskantoor.


Automatische upgrade naar een Elite status

  • Bedrijfseigenaren en medewerkers krijgen een automatische upgrade naar een Elite status in ons loyaliteitsprogramma Best Western Rewards ®:
           - Diamond Elite status voor de eigenaar/boeker
           - Gold Elite status voor de medewerkers

Bonuspunten en voordelen bij elk verblijf

  • Bedrijfseigenaren of boekers ontvangen 10% extra bonuspunten over de punten die hun medewerkers op hun verblijf hebben gespaard en kunnen deze besteden aan toekomstige zakelijke overnachtingen, bedrijfsincentives en nog veel meer.
  • 24/7 online toegang tot uw account
  • Exclusieve promoties en aanbiedingen

VEELGESTELDE VRAGEN

Voor wie is Best Western Business Advantage bedoelt?
Best Western Business Advantage Program is bedoeld voor kleine tot middelgrote organisaties (KMO's).

Kunnen alle Best Western Rewards® punten worden toegekend aan één hoofdaccount zodat het bedrijf de punten ontvangt en niet de bedrijfsreizigers omdat ons bedrijf voor hun kamers betaalt? 
Dit programma is zo opgezet dat de eigenaar/boeker van het bedrijf een bonus van 10% ontvangt over alle punten die zijn toegekend aan de bedrijfsreizigers tijdens hun verblijf. De bedrijfsreizigers verdienen tegelijkertijd ook zelf punten voor hun verblijf. 

Waarom moeten de bedrijfsreizigers allemaal zijn/haar eigen Best Western Rewards account hebben?
Dit is noodzakelijk omdat de bedrijfsreizigers worden gelinkt aan het account van de eigenaar van het bedrijf, zodat de 10% bonus automatisch aan de eigenaar van het bedrijf wordt toegekend. Verder is dit noodzakelijk omdat elke bedrijfsreiziger een elite erkenning en beloning krijgt voor de overnachtingen die zij onderbrengen bij Best Western. 

Hoe voeg ik nieuwe medewerkers toe aan mijn Business Advantage account? 
Stuurt u alstublieft een e-mail naar sales.nl@bestwestern.com met de gegevens van uw medewerker: voornaam, achternaam, e-mailadres en indien hij/zij al een Rewards nummer heeft dan ontvangen wij ook graag dat nummer. 

Waarom is het noodzakelijk dat het e-mailadres van elke bedrijfsreiziger wordt genoteerd?
Dit is belangrijk zodat wij elke reiziger van het juiste corporate ID nummer, de boekingswebsite en het telefoonnummer kunnen voorzien die nodig zijn om 10% korting te ontvangen. Evenals het Best Western Rewards account nummer, zodat elke reiziger en het bijbehorende bedrijf punten kan ontvangen voor hun verblijf bij Best Western. Verder kunnen wij op deze manier elke reiziger en de bedrijfseigenaar voorzien van hun puntensaldo, de programma updates en speciale aanbiedingen. 

Waarom kunnen wij niet één tarief krijgen voor alle Best Western hotels?
Onze hotels bieden concurrerende tarieven voor hun geografische regio en variëren op basis van de tijd van het jaar.

Zullen er Best Western Rewards lidmaatschapskaarten worden verzonden naar de bedrijfsreizigers zodat ze zich hun nummer gemakkelijk kunnen herinneren?
Ja, als de bedrijfsreiziger nieuw is bij Best Western Rewards wordt er een welkomst e-mail met het Rewards nummer verzonden binnen 1 tot 5 werkdagen na inschrijving. Via deze mail heeft men de mogelijkheid de digitale lidmaatschapskaart op te slaan op de mobiele telefoon. 

Zijn er kosten verbonden aan het inschrijven voor het programma?
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan dit programma. 

Ik heb een reservering gemaakt onder een ander tarief dan het Business Advantage tarief. Ontvang ik nog steeds punten op mijn Best Western Rewards account?
Zolang het Best Western Rewards lidmaatschapsnummer is gekoppeld aan de bedrijfseigenaar of de individuele bedrijfsreiziger, zullen de punten worden toegekend. Ook al is de reservering niet gemaakt onder het Business Advantage tarief. Vragen? Stuur een e-mail naar sales.nl@bestwestern.com

Wat is het verschil tussen een Corporate ID en een Rewards lidmaatschapsnummer; en waarom moeten we ze alle twee gebruiken?
De Corporate ID is nodig om ervoor te zorgen dat u een korting ontvangt als u een boeking maakt op de Best Western websites of door te bellen met ons Reserveringskantoor. Het Best Western Rewards lidmaatschapsnummer is nodig voor zowel de individuele bedrijfsreiziger als bedrijfseigenaar om punten te ontvangen voor verblijven bij Best Western hotels. 

Als onze medewerkers boeken bij Best Western, zal ons bedrijf dan ook punten verzamelen zolang ze gebruik maken van ons Corporate ID– zelfs als ze niet zijn ingeschreven in het Rewards programma?
Nee, een Corporate ID zorgt er enkel voor dat de bedrijfsreiziger korting krijgt. Alle bedrijfsreizigers moeten ingeschreven staan bij Best Western Rewards en gekoppeld zijn aan het account van de bedrijfseigenaar om punten te ontvangen over de verblijven in Best Western hotels. Het Business Advantage programma  is opgezet om de bedrijfseigenaar te belonen met een bonus van 10% over alle punten die gespaard zijn door zijn medewerkers, terwijl de individuele bedrijfsreiziger tegelijkertijd punten verdient voor zijn verblijf. 

Hoeveel punten worden per overnachting toegekend?
Individuele reizigers ontvangen 10 Best Western Rewards punten per uitgegeven US Dollar aan logiesomzet. Het bedrijf ontvangt een bonus van 10% over de punten die de bedrijfsreizigers verdienen. Bijvoorbeeld, als een bedrijfsreiziger 2 nachten verblijft voor een tarief van $85 per nacht (USD), dan zullen zij 1700 punten ontvangen voor dat verblijf ($85 x 2 nachten x 10 punten = 1700 punten). Tevens zal er nog eens 10% van die punten (170) naar het account van de bedrijfseigenaar gaan.

Hoeveel Rewards punten heb ik nodig voor een gratis overnachting?
Dit verschilt per hotel en kan vanaf 8.000 punten. Voor meer informatie over de verschillende punten niveaus en awards, kunt u terecht op www.bestwesternrewards.com of www.bestwesternrewards.be

Als ik mijn bedrijf aanmeld voor Best Western Business Advantage, is het dan mogelijk om de rekeningen rechtstreeks naar mijn bedrijf te factureren zodat mijn medewerkers hun eigen creditcards niet hoeven te gebruiken?
Omdat wij geen centrale facturatie aanbieden, is het aan elk hotel zelf om te beslissen of de rekeningen op factuur mogen. In dit geval dient u contact op te nemen met de hotels om de facturatiemogelijkheden te bespreken. U heeft tevens de mogelijkheid om een company creditcard te gebruiken wanneer u boekt.

Wat gebeurt er als een aantal bedrijfsreizigers niet beschikken over een e-mailadres? Kunnen ze dan alsnog worden ingeschreven in het programma?
Ja, zij kunnen dan alsnog worden ingeschreven in het programma.  Hoewel het opgeven van een e-mailadres geen vereiste is, is het wel belangrijk omdat wij elke bedrijfsreiziger voorzien van de nodige informatie die gebruikt dient te worden om een reservering te kunnen maken, zoals een Corporate ID om voor de korting in aanmerking te komen. Verder ontvangen ze zo de 10% korting en verdienen ze punten tijdens een verblijf bij Best Western hotels. Het e-mailadres stelt ons in staat de bedrijfsreiziger en bedrijfseigenaar up to date te houden over hun puntensaldo, het programma en speciale aanbiedingen.

Welke andere voordelen heb ik als Best Western Business Advantage lid?
Van tijd tot tijd doen wij speciale promoties en aanbiedingen voor leden.

 

VOORWAARDEN

Bekijk de voorwaarden HIER.

Menu

 Nederlands ( BE )
Menu