Promotie: 25% Korting

25off

Ontvang 25% korting op uw overnachting!
Inclusief ontbijt.

Boek nu uw verblijf bij een van onze Best Western hotels in Nederland of België en krijg 25 % korting op het Bed & Breakfast tarief!

Voor het boeken van dit promotietarief dient u de volgende stappen uit te voeren:

1. Kies een datum
2. Selecteer een hotel
3. Boek het 25% Bed & Breakfast kortingtarief

De 25% kortingsactie is geldig in alle hotels van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland voor aankomsten t/m 28 februari 2021.

Klik hier voor alle hotellocaties in België.
Klik hier voor alle hotellocaties in Nederland.

 

We Care Clean Word Rewards lid

 

Algemene Voorwaarden - Promotie: 25 % Korting

25% kortingsactie (“Actie”) 

  • De 25% kortingsactie is geldig in alle hotels van Best Western Hotels & Resorts in België en Nederland voor aankomsten tussen 22 juli
    en 28 februari 2021
  • De 25% korting geldt op het Bed & Breakfast tarief en is exclusief eventuele toeristenbelasting
  • Speciaal voor deze actie is een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar gesteld. 
  • De actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, promoties en/of kortingen.
  • Best Western Rewards leden†ontvangen de reguliere Rewards punten over deze 25% kortingsactie en daarnaast 500 bonuspunten per verblijf.
  • Aanmelden voor het gratis loyaliteitsprogramma Best Western Rewards is mogelijk via de aanmeldlink op: www.bestwestern.be/25off, via bestwesternrewards.nltijdens het boeken via de Best Western website of het callcenter obij de receptie van ieder hotel behorende tot Best Western Hotels & Resorts
  • Nieuwe leden hebben recht op de reguliere Rewards punten en de 500 bonuspunten wanneer zij zich uiterlijk voor check-out voor het BW Rewards programma hebben geregistreerd en hun lidmaatschap aan de reservering voor een gekwalificeerd verblijf* hebben gekoppeld.
  • De Promotie kan zonder bericht beëindigd of gewijzigd worden of gelden zolang de voorraad strekt.
  • Alle voorwaarden van het Best Western Rewardsprogramma zijn van toepassing. Ga naar bestwesternrewards.be voor alle programmavoorwaarden. 

Voor vragen overhet BW Rewards programma of voor het maken van uw reservering kunt u contact opnemen met onze ledenservice in Milaan via het gratis telefoonnummer 0800 022 14 55 (vanuit Nederland) of 0800 16 776 (vanuit België) en via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..      
 
Alle leden van het Best Western Rewards-programma komen in aanmerking voor deze Promotie, ongeacht waar zij woonachtig zijn.

*Onder een “gekwalificeerd verblijf” voor deze Promotie wordt verstaan: ieder verblijf bij een hotel behorende tot Best Western Hotels & Resorts in Nederland en Belgiëmet uitzondering van een verblijf geboekt via een online reisbureau, een verblijf geboekt via een reisorganisatie of een verblijf geboekt met een speciale korting.
 
Elk hotel onder het merk Best Western® is in zelfstandig bezit en beheer. Best Western en de merken van Best Western zijn dienstmerken of geregistreerde dienstmerken van Best Western International, Inc. ©2020 Best Western International, Inc. Allerechtenvoorbehouden.

Algemene Voorwaarden - Promotie: Winterpromotie 2019

Best Western Rewards® Winterpromotie 2019 (“Promotie”)

Leden**** van het Best Western Rewards®-programma (“BWR®”) (“Lid”/”Leden”) die: (a) zich voor de Promotie aanmelden (www.bestwestern.nl/rewardsrushwww.bestwestern.be/rewardsrush of www.bestwestern.com/rewardsrush4 of als anderszins toegestaan (bijvoorbeeld bij de receptie van ieder hotel van Best Western® Hotels & Resorts)); en (b) een gekwalificeerd verblijf* voltooien tussen 2 december 2019 en 2 februari 2020 (“Promotieperiode”) bij een Best Western® hotel wereldwijd***, en (c) een geldig e-mailadres hebben dat wordt vermeld in het accountprofiel van het Lid op het moment van registratie voor de Promotie, kan tot drie promotionele Best Western Travel Cards® verdienen ('Cadeaukaarten').

Leden verdienen één (1) 10 USD/CAD/EUR/GBP ** cadeaukaart na voltooiing van het eerste in aanmerking komende verblijf, één (1) 20 USD/CAD/EUR/GBP ** cadeaukaart na voltooiing van de tweede in aanmerking komend verblijf en één (1) 30 USD/CAD/EUR/GBP ** cadeaukaart na voltooiing van het derde in aanmerking komende verblijf. Er is een limiet van drie (3) cadeaukaarten per Lid tijdens de Promotieperiode van in totaal 60 USD/CAD/EUR/GBP **. De cadeaukaart(en) worden uitgegeven in de valuta die wordt gebruikt in het land van de woonplaats van het lid, zoals aangegeven in het accountprofiel van het lid, indien beschikbaar **. De cadeaukaart(en) worden als een virtuele cadeaukaart per e-mail verzonden naar het e-mailadres van het lid dat is geregistreerd in hun Best Western Rewards-profiel. De cadeaukaart(en) kunnen niet worden gebruikt om te betalen voor het eerste in aanmerking komende verblijf, gedurende welke het Lid in aanmerking kwam om de cadeaukaart te ontvangen op grond van deze Promotie. De Gift Card (s) kunnen worden gebruikt voor een volgend verblijf nadat de cadeaukaart(en) is ontvangen.

Promotie-registratie en Best Western Rewards-inschrijving / lidmaatschap vereist voorafgaand aan het eerste in aanmerking komende verblijf dat op de Promotie is toegepast. In aanmerking komende verblijven die zijn voltooid vóór registratie van de Promotie en inschrijving / lidmaatschap van Best Western Rewards tellen niet mee voor het voldoen aan de vereisten van de Promotie. Best Western Rewards-inschrijving kan worden voltooid via deze website (of via www.bestwestern.com). De cadeaukaart(en) vervalt 120 dagen na de datum van uitgifte. De vervaldatum wordt vermeld op de cadeaukaart.

Deze Promotie kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen, promoties of kortingen. Verlenging, omwisseling of vervanging is niet mogelijk. De Promotie is niet overdraagbaar. De Promotie kan zonder bericht beëindigd of gewijzigd worden. 

Het duurt ongeveer 1-2 weken na voltooiing van het / de in aanmerking komende verblijf(en) om de cadeaukaart(en) te ontvangen. De cadeaukaart(en) worden elektronisch verzonden naar het e-mailadres van het Lid (ongeacht of het Lid zich heeft afgemeld voor Best Western-communicatie).De cadeaukaart(en) worden niet verzonden via e-mail of op een andere manier dan naar het e-mailadres van het lid zoals geregistreerd in het accountprofiel van het lid. Alle BWR programmavoorwaarden zijn van toepassing. Ga naar bestwesternrewards.nl of bestwesternrewards.be voor alle programmavoorwaarden. 

BWR  Leden die vragen hebben, kunnen contact opnemen met de BWR ledenservice in Milaan via 0800 022 14 55 (vanuit Nederland) en 0800 16 776 (vanuit België) of via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..   

*Onder een “gekwalificeerd verblijf” voor deze Promotie wordt verstaan: ieder verblijf van een of meer opeenvolgende nachten bij hetzelfde Best Western® hotel, een tarief die in aanmerking komt om BWR punten of airline miles te verdienen, met uitzondering van een verblijf geboekt via een online reisbureau, een verblijf geboekt via een reisorganisatie of een verblijf geboekt met een speciale korting (zie de regels van het BWR-programma voor meer informatie over criteria voor een gekwalificeerd verblijf). Diverse malen in- en uitchecken op dezelfde locatie met minder dan 24 uur tussen het uitchecken en het inchecken telt als één gekwalificeerd verblijf. Voor Gekwalificeerde verblijven die gedurende de Promotieperiode plaatsvinden dient u voor 3 februari 2020 in te checken om mee te tellen voor de Promotie. Gekwalificeerde verblijven die plaatsvinden tijdens de Promotieperiode maar waarbij wordt uitgecheckt op een datum die het einde van de Promotieperiode overlapt, tellen mee voor de Promotie.

Elk hotel onder het merk Best Western® is in zelfstandig bezit en beheer. Best Western en de merken van Best Western zijn dienstmerken of geregistreerde dienstmerken van Best Western International, Inc. © 2019 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Menu [NL-BE]

 Nederlands ( BE )
Menu