GO. GET. REWARDED.®

Ontvang een Best Western Cadeaukaart van €20!

Ontvang een Best Western Cadeaukaart van €20 bij een verblijf tussen 21 mei en 3 september 2018. Best Western Rewards® leden moeten zich registreren voor hun eerste gekwalificeerde verblijf.

 

 

Om mee te doen dient u zich met uw Rewards account te registreren voor deelname aan deze promotie. U kunt eenvoudig meedoen door hieronder uw e-mailadres of Rewards nummer van uw bestaande Rewards account in te vullen. Nog geen Rewards account? Dan kunt u zich GRATIS aanmelden.

 

 

Thank you for registering!

Start saving by booking online now!

Bent u al lid?

Error - Member Not Found

Nog geen lid?

Word GRATIS van Best Western Rewards en u wordt automatisch geregistreerd voor deze exclusieve aanbieding. 

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Voorwaarden

Best Western Rewards® Wereldwijde Promotie 2017-2018 (“Promotie”)

 

Leden van het Best Western Rewards®-programma (“Lid”/”Leden”) die: (a) zich voor de Promotie aanmelden (hetzij op www.bestwestern.nl/winter of www.bestwestern.be/winter of als anderszins toegestaan (bijvoorbeeld bij de receptie van ieder Best Western® hotel)); (b) een gekwalificeerd verblijf* voltooien tussen 1 december 2017 en 31 januari 2018 (“Promotieperiode”) bij een Best Western hotel; en (c) een geldig e-mailadres in het accountprofiel hebben staan, ontvangen een Best Western Travel Card® (“Cadeaukaart”) ter waarde van €10. De Cadeaukaart wordt uitgegeven in de valuta van het land van het Lid. De Cadeaukaart kan bij ieder Best Western hotel wereldwijd ingewisseld worden.

Het aantal Cadeaukaarten dat een Lid tijdens de Promotieperiode kan verdienen is onbeperkt. Cadeaukaarten worden uitgegeven in de lokale valuta van het land van het Lid. Aanmelding voor de Promotie EN aanmelding voor of een lidmaatschap van Best Western Rewards voorafgaand aan het eerste gekwalificeerde verblijf zijn vereistGekwalificeerde verblijven die zijn voltooid voor aanmelding voor de Promotie EN voor aanmelding voor of het lidmaatschap van Best Western Rewards voldoen niet aan de voorwaarden van de Promotie. Aanmelden voor Best Western Rewards is mogelijk via bestwesternrewards.nl of bestwesternrewards.be. Cadeaukaarten verliezen 120 dagen na datum van uitgifte hun geldigheid. Uiterste datum van geldigheid staat op de Cadeaukaart(en). Verlenging, omwisseling of vervanging is niet mogelijk.

Alle leden van het Best Western Rewards-programma komen in aanmerking voor deze Promotie, ongeacht waar zij wonen. 

Deze Promotie kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen, promoties of kortingen. Verlenging, omwisseling of vervanging is niet mogelijk. De Promotie is niet overdraagbaar. De Promotie kan zonder bericht beëindigd of gewijzigd worden of gelden zolang de voorraad strekt. De Cadeaukaart wordt elektronisch naar het e-mailadres van het Lid verzonden (ook als het Lid ervoor gekozen heeft geen communicatie van Best Western via de e-mail te ontvangen).  De Cadeaukaart wordt ongeveer twee tot drie weken na het voltooien van het gekwalificeerde verblijf ontvangen. Cadeaukaarten worden niet verstuurd via de post of andere middelen, maar uitsluitend naar het e-mailadres van het Lid zoals dat in het accountprofiel van het Lid geregistreerd staat. De cadeaukaart is niet overdraagbaar. Alle regels van het Best Western Rewards-programma zijn van toepassing. Ga naar bestwesternrewards.nl of bestwesternrewards.be voor alle programmavoorwaarden. Alle regels voor Best Western Travel Cards zijn van toepassing. Ga naar travelcard.bestwestern.com voor  alle voorwaarden met betrekking tot de Best Western Travel Card.   

Leden die in Noord-Amerika, Midden- of Zuid-Amerika wonen en hulp nodig hebben, kunnen contact opnemen met de klantenservice via 1-800-237-8483 of Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.. Leden die in Groot-Brittannië wonen kunnen contact opnemen via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..  Leden die in Azië wonen kunnen contact opnemen via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.. Leden die in Australië, Nieuw-Zeeland, Afrika en China wonen kunnen contact opnemen via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..  Alle andere Leden die hulp nodig hebben, kunnen contact opnemen met onze klantenservice in Milaan via 0800 022 14 55 (vanuit Nederland) en 0800 16 776 (vanuit België) en via Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien. of Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..   

*Onder een “gekwalificeerd verblijf” voor deze Promotie wordt verstaan: ieder verblijf van een of meer opeenvolgende nachten bij hetzelfde Best Western hotel, met uitzondering van een verblijf geboekt via een online reisbureau, een verblijf geboekt via een reisorganisatie of een verblijf geboekt met een speciale korting (zie de regels van het Best Western Rewards-programma voor meer informatie over criteria voor een gekwalificeerd verblijf). Diverse malen in- en uitchecken op dezelfde locatie met minder dan 24 uur tussen het uitchecken en het inchecken telt als één gekwalificeerd verblijf. Gekwalificeerde verblijven die gedurende de Promotieperiode plaatsvinden moeten op of voor 31 januari 2018 voltooid zijn om mee te tellen voor de Promotie. Gekwalificeerde verblijven die plaatsvinden tijdens de Promotieperiode maar waarbij is ingecheckt op een datum die het begin van de Promotieperiode overlapt, tellen mee voor de Promotie.

Elk hotel onder het merk Best Western® is in zelfstandig bezit en beheer. Best Western en de merken van Best Western zijn dienstmerken of geregistreerde dienstmerken van Best Western International, Inc. © 2017-©2018 Best Western International, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Menu [NL-BE]

 Nederlands ( BE )
Menu